تولیدی کفش
با سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیر در این مقاله از تولیدی کفش
قراره یکی از بزرگترین ارکان موفقیت در هرگونه تجارت یعنی
خدمات دهی برتر به مشتری با شما صحبت کنیم
با این مطلب از تولیدی کفش همراه باشید
ارائه خدمات عالی به مشتریان، بهرهوری را بهبود میبخشد،
باعث ایجاد وفاداری در مشتری میشود و نرخ بازگشت خریداران را افزایش میدهد.
بسیاری از شرکتها درباره اهمیت مشتریان آگاهی دارند،
اما تعداد کمی از آنها به مشتریان خود خدمات عالی ارائه میکنند. شرکتهایی که سعی میکنند
با مشتری در تماس باشند، اغلب اطلاعات نامناسبی را جمعآوری میکنند و آنها را نادرست تفسیر میکنند.
برای اجتناب از این اشتباهات، از ۱۴ نکته مهم زیر پیروی کنید. شرکتهای بزرگ از جمله تولیدی کفش این موارد را به کار میبرند
تا خدماتی بینظیر به مشتریان ارائه کنند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۱. شغل همه
خدماترسانی به مشتریان باید اولویت اصلی همه اعضای شرکت , مغازه , تولیدی کفش و…. باشد، حتی آنانی که در ارتباط دائمی با مشتریان نیستند.
برخی از کارمندان از مواجهه با مشتریان اجتناب میکنند چرا که اینکار را فراتر از حیطه وظایف خود میدانند.
اضافه کردن استانداردهای خدمت به بیانیه ماموریت شرکت هیچ کمکی به شما نمیکند مگر اینکه آنها را به کارمندانتان بگویید.
یک مطالعه نشان میدهد که مدیران استخدام در کمتر از ۲۱ درصد از مصاحبهها به بیان وظایف دقیق کارمندان میپردازند
و تنها ۴۷.۴ درصد از کارگران از شرح وظایف خود به صورت دقیق و کامل اگاهند
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۲. ابتدا از کارمندان خود شروع کنید
ارائه خدمات استثنائی به مشتریان از راضی نگهداشتن بهترین کارمندان آغاز میشود.
روحیه خوب، نرخ ترک سازمان توسط کارمندان و هزینههای استخدام را کاهش میدهد.
روحیه بد به ندرت سربسته باقی میماند. اگر کارمندان یک فروشگاه ناراحت باشند،
بسیاری از خریداران به راحتی این موضوع را میفهمند. کارمندان سازمان،
احساساتی مثل اشتیاق، بیتفاوتی و عصبانیت را بسیار سادهتر از آنچه مدیران تصور میکنند، انتقال میدهند.
ایجاد و حفظ رفتارهای مثبت در کارکنان، در محیط کاری لذتبخش آسانتر است. اغلب در چنین کسب و کارهایی روحیه و دلگرمی بسیار زیادی وجود دارد،
چرا که اغلب جاهای خالی مدیریتی با ارتقای کارمندان کنونی پر میشود.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۳. فرهنگ شرکت
شرکتها با ایجاد فرهنگ مثبتی که کارمندان و مشتریان استقبال میکنند
به اهداف خود دست مییابند. داستان هتل چهار فصل اینگونه آغاز شد
که «ایسادور شاپ» در سال ۱۹۶۰ هتل کوچکی را در مرکز شهر تورنتو افتتاح کرد
و تاکید شدید او بر خدماترسانی به مشتری به نحوی بود که رقبا برای رسیدن به چنین سطحی مجبور به مبارزه شدید باشند.
از میان تاکتیکهای او میتوان به این نکته اشاره کرد که به کارمندان پذیرش هتل مبلغ دو برابر آن چیزی را میپرداخت
که برای جذب بهترین افراد لازم است و به مهمانان خدمات بینظیری را ارائه میکرد.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
مردم علاقه دارند از شرکتهای کوچک خرید کنند، دلیل آن چیست؟
تحقیقات نشان میدهد که ۹۰.۲ درصد از مشتریان گزارش دادهاند که در فروشگاههای بزرگ احساس دستپاچگی میکنند
و اغلب ترجیح میدهند که اگر فروشگاههای کوچک کالا را با قیمت یکسان ارائه میکنند، از این فروشگاهها خرید کنند.
«کوچک اندیشیدن» موضوعی کوچک و کماهمیت برای کسب و کارهای بزرگ نیست.
شرکتهایی که ریشه اولیه آنها در شهرهای کوچک بوده است اغلب توانستهاند که به راحتی، ارتباط فردی خاص را با مشتریان ایجاد کنند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۵. تجربه کلی مشتری: قبل از فروش، در طول فروش و بعد از فروش
مشتریان توقع دارند در هر مرحله تحسین آنها را برانگیزید. آنها عاشق فروشگاههایی با ظاهر خیرهکننده هستند
که فروشندگانی باهوش داشته باشد و خدمات پس از فروش استثنایی ارائه کند.
بسیاری از افراد در ابتدا بر اساس جو و ظاهر فروشگاهها تصمیم به خرید میگیرند.
همچنین تبلیغات میتواند کیفیت و تمایز را به مشتری انتقال دهد.
اما بدانید که ابزار تبلیغاتی که از آن استفاده میکنید میتواند اهمیتی همپای خود پیام داشته باشد.
برای مثال، بسیاری از خوانندگان روزنامه، کاغذهای تبلیغاتی داخل روزنامهها را بر اساس کیفیت کاغذ آن ارزیابی میکنند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
صاحبان فروشگاههایی که در آگهیها نمایش داده میشوند ممکن است اعتباری بیشتر از هنرپیشهها داشته باشند.
سرانجام بیان حقیقت در تبلیغات موردی است که حتما باید رعایت شود.
مدیرانی که بر موجود بودن کالاهای تبلیغشده در بازار تلاش نمیکنند، به ادامه کسبوکار صدمه میزنند.
یعنی کالایی تبلیغ میشود ولی آن کالا در انبار موجود نیست
و مشتریان برای دریافت آن باید روزها در انتظار باشند.صاحبان فروشگاههایی که از تعداد کارمندان خود میکاهند ممکن است
از نتایج مشابهی متاثر شوند. مشتریان دوست دارند در فروشگاهها به گشت و گذار بپردازند
اما برای پیدا کردن کالای مورد نظرشان به همراهی فروشندگان نیز احتیاج دارند.
وقتی کسی در انتخاب کالاها به آنها کمک نمیکند، گردشکنندکان در فروشگاه به خریداران تبدیل نمیشوند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۶. ارتباط فردی
جایگزین خدماترسانی فردی نیست. مصرفکنندگان بر این عقیدهاند که در واقع وب، مانع ارائه خدمات میشود.
آنها دوست دارند هنگام خرید با یک انسان صحبت کنند و از او کمک بگیرند.
علاوه بر آن، ۶۷.۲ درصد از افرادی که مورد مصاحبه قرار گرفتهاند، عنوان کردهاند
که در ازای دریافت خدمات مناسب حاضر به پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد هزینه بیشتر برای یک کالای خاص هستند.
به عبارت دیگر شرکتهایی نرخ بالای بازگشت سرمایه خواهند داشت که بتوانند کارمندان ماهری را برای تعامل با مشتریان استخدام کنند.
یک نظرسنجی در این زمینه نشان میدهد که ۸۵ درصد از مشتریان رستورانی که کارمندان آن، مشتریان را به نام میخوانند و غذای آنها را سرو میکنند،
از «تجربه شام» لذت بیشتری میبرند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۷. همه چیز به زمان بر میگردد
زمان برای مصرفکنندگان ارزش زیادی دارد و امروزه زمان کمتری صرف خرید میشود.
مدیران شرکت اپل این مشکل را بدین گونه حل کردهاند که کارمندان فروشگاه خود را به اسکنرهای دستی مجهز کردهاند
که به آنها این امکان را میدهد که عملیات فروش را در هر مکانی از فروشگاه و نه تنها در باجههای مخصوص پرداخت پول انجام دهند.
یک کمپانی فروشنده خودرو لکسوس در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، امکانات خدماتی را به وجود آورده است
که برای تعمیر ۱۰۰ ماشین کافی است و در نتیجه تمامی خدمات هر اتومبیل در کمتر از یک ساعت انجام شود.
مشتریان هیچگاه بیش از یک ساعت معطل نمیشوند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۸. تمرکز بر خدمات به جای محصولات
گاهی شکست شرکتهایی که مسیری اشتباه را طی میکنند ناشی از تمرکز صرف بر فروش محصولات به جای تاکید
بر خدماترسانی به مشتریان است. خردهفروشان خبره میدانند که جو فروشگاه به اندازه طبقهبندی کالاها مهم است.
۹. وقتی قیمت تعیینکننده است
شرکتهایی که تنها سر قیمت رقابت دارند، برای گسترش وفاداری مشتریان مبارزه میکنند.
قیمت کم میتواند به شهرت طولانی مدت شرکت و عملکرد مالی کوتاه مدت آن صدمه بزند. برای مثال،
بسیاری از کسبوکارها در حوزه خطوط هوایی و سوپرمارکتها تخفیفهایی میدهند که میتواند حاشیه سود آنها را فرسوده کرده و کاهش دهد.
برخی از شرکتهای موفق خدمات عالی را ارائه میکنند درحالیکه از کاهش قیمتها جلوگیری میکنند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۱۰. گروه های چندگانه مشتریان
بسیاری از شرکت های خدماتی بزرگ مشتریان متنوعی دارند.
اگرچه همه مشتریان شایسته برخورد احترام آمیز هستند، اما در کسبوکارهای کوچک این مدیران هستند
که انتخاب میکنند کدامیک از مشتریان را با برنامههای تشویقی ذوقزده کنند.
آنها سودمندترین ارتباطات را با مشتریان برقرار میکنند.
۱۱. برای کسب رضایت مشتریان برنامه بلندمدت داشته باشید
شرکتهایی که برای رسیدن به هدفهای مالی کوتاه مدت تلاش میکنند،
از رسیدن به اهداف طولانی مدت در ارائه خدمات استثنایی به مشتریان بازمیمانند.
وقتی کسب و کارهایی که بر خدمات حساس هستند برای دورههای طولانی مدت هدفگیری کنند،
بر مشتریانشان که داراییهای کلیدی هستند، تمرکز میکنند. پیشروی کورکورانه برای رسیدن سریع به نتایج مالی،
عواقبی طولانی به دنبال خواهد داشت. شرکتهایی که تخفیف زیاد قائل میشوند،
با ریسک ارائه خدمات بیارزش و از دست دادن مشتریان روبهرو هستند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۱۲. قدرت برند سازی قوی
مشتریان به برندهایی وفادار هستند که با ویژگیهای مثبتی که در جستجوی آن هستند،
هم خوانی داشته باشند. با برند سازی قوی، حتی کالاهای معمولی میتوانند طرفداران زیادی به دست آورند.
سس گوجهفرنگی یک کالای معمولی است اما شرکت هاینز سهم عظیمی از بازار سس گوجهفرنگی آمریکا را به خود اختصاص داده است
و این را مدیون چند دهه بازاریابی قوی و موثر میداند. مبنای استراتژیهای بعضی از برندها،
ماموریت کاریشان هستند. برای مثال، برند چهارفصل «عهدی» دارد مبنی بر اینکه هر مشتری بهترین تجربه ممکن از اقامت در یک هتل را در این هتلها به دست آورد.
استراتژی برندها باعث تبلیغات موثر دهان به دهان میشود که اغلب قویترین روش ممکن است.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۱۳. ارزش مشتری
نگهداری مشتریان کنونی سودمندتر از جذب مشتریان جدید است.
حفظ و نگهداری مشتریان به خدمات فوقالعاده بستگی زیادی دارد. شرکتها برای تبلیغات،
ارتقای فروش و سایر ابزارهای بازاریابی هزینه میکنند تا خریداران جدید را جذب کنند.
یک دلال ماشینهای دست دوم دریافت که میزان فروشش به مشتریان جدید بسیار کم است
و جوابگوی هزینه او برای برنامههای بازاریابی و ترغیب مشتریان جدید نیست؛ بنابراین، مجددا بر مشتریان قدیمی تمرکز کرد.
ایجاد کسبوکار تکرارشونده، هزینه جذب مشتریان و تبلیغات را کاهش میدهد.
همچنین کسب و کارهای تکرارشونده ارزش شرکت را افزایش میدهند.
شرکتهایی که مشتریان تکراری کمی دارند، نسبت به آنهایی که مشتریان تکراری زیادی دارند
، قیمتهای بالاتری را پیشنهاد میکنند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
۱۴. تغییر پایدار است
نرخ سریع تغییر به این معنی است که استراتژیهای موفق بازاریابی،
برای مدت زمان طولانی پاسخگو نخواهد بود. دائما حدسیات خود درباره رفتار مصرفکننده را به عنوان روندهای جدیدی
که به آنها نپرداختهاید، تنظیم کنید. برای مثال، مردم وقتی به قصد خرید خارج میشوند،
به طرز فزایندهای علاقه خود به خرید از چندین فروشگاه را از دست دادهاند.
در نتیجه، خردهفروشان باید توانایی این را داشته باشند که با ارائه تجربیات بهتر خرید به این اطمینان برسند
که فروشگاههای آنها اولین فروشگاههایی هستند که مشتریان برای بازدید انتخاب میکنند.
شاد پیروز باشید
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
تولیدی کفش و استراژی فروش
تولیدی کفش
شاید افراد زیادی به فکر ایجاد تولیدی کفش باشند ولی در این مورد اطلاعات کافی نداشته
و این فعالیت را به خوبی نمیشناسند ما در این قسمت سعی می کنیم
تا با اطلاعاتی که گرد هم آوردیم تصویری کلی از این فعالیت را ارائه نماییم.
ابتدا دو روش برای تولید کفش در تولیدی کفش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
یکی از راه ها سیر کلی تولیدات به صورت صنعتی و دیگری جزیی تر و نیمه صنعتی در قالب یک فعالیت سنتی تر بیان شده است.
این مطالب به درک پایه ی تولید این محصول کمک می کند
ولی اگر قصدتان جدی است ، به خواندن این مقاله اکتفا نکرده و با متخصصین و مجربین مشورت نمایید.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
آموزش
راه اولی که برایتان شرح می دهیم کلیات صنعتی تولید یک کفش می باشد
و فقط جهت آشنایی کلی با تولیدی کفش و سیر صنعتی تولید کفش است.
نواحی کلی و پایه ی یک کفش
یک کفش از قسمت های مختلفی همچون زیره ، رویه، پاشنه ها ، تخته کفش ،کفی قابل تعویض و لایه میانی تخته و کفی تشکیل شده است
که اصلی ترین قسمت های هر کفش به حساب می آیند.
البته یک کفش ممکن است قسمت هایی بیشتر از موارد ذکر شده داشته باشد
که در گروه طراحی کفش قرار میگیرند نه قسمت های اصلی .
تشریح قسمت ها
حال به تشریح این قسمت ها می پردازیم
زیره کفش (sole): به قسمت پایینی کفش می گویند
که در بردارنده تخته ، کفی و لایه ی میانی می باشد.
تخته کفش: این قسمت از کفش تماس مستقیم با زمین دارد
که متناسب با هر کفشی ، نوع آن متفاوت می شود.
لایه ی میانی قسمت زیرین: این قسمت ، میان تخته و کفی کفش قرار می گیرد
که وظیفه آن جذب شک می باشد. این قسمت رابطه ی مستقیمی با نوع کفش دارد.
به کار بردن این ناحیه به تولید کننده بستگی دارد ،
حتی می توان آن حذف نمود و وظیفه ی آن را به تخته کفش واگذار کرد.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
کفی کفش :
به پایین فضای داخلی یک کفش می گویند که با کف پا تماس دارد.
کفی کفش را می توان قابل تعویض یا غیر قابل تعویض تولید کرد
کفی کفش برای راحتی ، سلامتی و موارد دیگر مانند کنترل بو ،
رطوبت و ظاهر کفش ، به ساختمان یک کفش افزوده شده است.
پاشنه:
در قسمت تحتانی یک کفش(عقب) پاشنه آن قرار میگیرد که معمولا جنس آن با تخته کفش همسان است
و هدف آن می تواند بلند قد نشان دادن فرد باشد.
یا مسطح نمودن آن برای راحتی و کار های عملی پا (مانند رقص یا پیاده روی) .
رویه :
رویه ی یک کفش قسمت های بالایی یک کفش است
که پا را در تولیدی کفش نگاه می دارد . به دلیل دید مستقیم ،طراحی و دیزاین روی این ناحیه با نوع کفش رابطه دارد.
رویه ی یک کفش ماهیت یک کفش را نمایان می کند
و با دادن طرح های رویه ، به جذابیت آن کمک می کند.
ساقه ی یک کفش در قسمت بندی اصولی یک کفش ، جزیی از رویه به حساب می آید.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
پروسه تولیدی کفش
تولید یک کفش از چهار مرحله در قالب یک مسیر پیشرفته پیروی می کند که عبارت است
از برش اجزا ، قسمت ماشینکاری (دوخت و ..) ، ساخت و شکل دهی اجزا و تکمیل اجزا (سرهم کردن) و محفظه کفش.
برای روشن تر شدن این مراحل آن ها را تک به تک شرح داده ایم.
قسمت برش کفش :
در این مرحله ، قطعات و اجزا رویه کفش با لوازم مخصوص (کاتر ، چاقوی مخصوص و ..) ساخته می شود
که می توان به آن شکل های مورد نیاز را داد.
این کار احتیاج به مهارت بالایی دارد که متحمل پرت زیادی نشود.
البته رویه ی یک کفش انواع مختلفی دارد که ما شکل ساده آن که در کفش هایی با رویه ی ساده مورد استفاده قرار می گیرد را بازگو گردیم.
قسمت ماشینی تولیدی کفش :
در این مرحله از تولید، قطعات جزیی توسط دستگاه های حرفه ای مرتبط جهت تکمیل رویه با هم دوخته می شوند .
اول روی یک دستگاه تخت به هم وصل می شوند و سپس از فرم صاف خود به وسیله دستگاه ،
به حالت سه بعدی تغییر می یابند و سوراخ بندها طبق سفارش ، به ترتیب روی آن ایجاد می گرددو
سرهم کردن:
در این قسمت اجزا ساخته شده توسط یک قالب ، به شکل پا در می آید.
اجزا مربوط روی قالب سوار شده و طی چندین عملیات به هم متصل می گردند.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
قسمت تکمیل
در این قسمت متناسب با نوع کفش ، اضافات هرس می شوند و برای دادن جذابیت ، رنگآمیزی ،واکس و پولیش می شوند
تولیدی کفش ( چرم مردانه )
تولیدی کفش به صورت جزیی تر و بومی تر ارایه شده.
این نمونه راهیست که برای تولیدات نیمه صنعتی کفش های چرمی استفاده می گردد و بیشتر نگاهی تجربی به سیر تولید دارد.
در این قسمت سیر تولید کفش ( چرم مردانه) به صورت ساده تری تشریح شده است .
نواحی جزیی تر
(موارد زیر نسبت به راه بالا جزیی تر و متناسب با نمونه می باشد)
- رویه
- تخت بیرونی
- کفی
- نوار مغزی: باریکهٔ چرمی نوارمانند که میان زیره و رویهٔ کفش دوخته میشود.
- لایه میانه: میان کف و زیره کفش چسبانده میشود.
- پاشنه
- زیرپاشنهها
- زیرپاشنههای گتر
- ساقپوش
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
مراحل تولید یک نوع از کفش (چرم مردانه)
مراحل تولیدی کفش تمام چرم مردانه در تولیدی کفش شامل سه قسمت اصلی
تولید پس لایی ( رویه )، تولید قطعات زیرین و مونتاژ نهایی می باشد که شرح مراحل تولید در ادامه ارایه می گردد.
برش اوله چرم رویه کفش: چرمهای مصرفی در سردست و لبه ها دارای یکنواختی بوده
و برای استفاده در رویه کفش مناسب نمی باشد، برش اولیه توسط کاتردستی برای حذف زواید چرم انجام می گیرد.
برش قطعات رویه : برش قطعات رویه توسط فردی ماهر ، زبردست
و با تجربه بوسیله پرس هیدرولیک و شابلونهای برش انجام می گیرد.
این شابلونها تیغه ای و دو طرفه هستند و با معکوس کردن شابلونها قطعات لازم برای لنگه مخالف کفش برش می خورد.
اشبالت:
چرم طبیعی دارای نا همگونی هایی در سطح خود می باشد که برای استفاده
در تولید کفش باید سطح آن هموار گردد .
به همین خاطر توسط ماشین اشپالت عمل مسطح سازی انجام می گیرد.
لویس :
باید لبه های چرم و در نقاطی که روی آن دوخت و دوز انجام میگیرد نازک تر شود.
این عمل توسط ماشین لویس انجام می گیرد.
چسب زنی و لب تا ( چکش زنی ) قسمت هایی که روی آنها قرار است دوخته شود پس از لویس کاری توسط
چسب روی هم قرار گرفته توسط چکش زنی محکم می شود . این امر جهت سهولت و بالا رفتن دقت دوخت ،انجام می گیرد.
دوخت :
عمل دوخت قطعات با ماشین دوخت کف تخت و کفگرد انجام می شود.
عملیات تکمیلی : در صورت احتیاج دوخت، منگنه زنی و یا سوراخکاری تزئینی روی کفش در این مرحله انجام خواهد شد.
برش اولیه چرم سنگین : این برش جهت حذف نقاط غیر قابل استفاده در قطعات کفی و پاشنه انجام می شود.
برش قطعات یرین: این قطعات (شامل کفی، پاشنه و زیره کفش ) توسط پرسور و شابلونهای تیغه ای برش داده می شوند.
اشپالت : دوباره عمل اشپالت برای همسطح شدن قطعات برش خورده مورد استفاده قرار میگیرد .
تهیه پاشنه : معمولاً پاشنه با توجه کوچکی قطعه از قسمتهای دورریز زیره کفش تهیه می گردد.
کارکشی: کارکشی عبارت کشیدن پس لایی و کفی روی قالب کفش و ثابت کردن آن توسط میخ و چسب می باشد.
میخ کشی:
پس از خشک شدن چسب و ثابت شدن پس لایی و کفی روی قالب میخها کشیده می شود.
سمباده کف: محل اتصال زیره کفی و پس لایی نایکنواخت می باشد که توسط ماشین سمباده صاف می گردد.
پرسازی و زیره چسبانی: با پرکردن حفره و برآمدگی های موجود در محل اتصال زیره به رویه،
زیره کفش توسط چسب به رویه می چسبد مواد پرکننده معمولاً شامل خرده چرم، خاک اره و چسب می باشد .
در قسمت قوس پا و پاشنه یک قطعه چوبی یا فلزی تحت عنوان پل قرار می گیرد.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران
برش شیار:
در این مرحله عمل برش شیار دوخت زیره به رویه روی زیره به عمق نصف ضخامت زیره انجام می گیرد.
ضمناً اضافات زیره نیز حذف می گردد.
قالب گیری و لبه برگردان شیار: در این مرحله ابتدا لبه شیار توسط ماشین مخصوص برگردانده می شود سپس قالب در می آید.
دوخت رویه به زیره: دوخت زیره به رویه توسط ماشین دوخت مخصوص انجام می گیرد.
لبه برگردان شیار: بعد از قرار گرفتن دوخت درون شیار و پس از چسب زنی شیار لبه شیار مجدداً به حالت اول برگردانده شده
این عمل باعث حفظ نخ دوخت و عدم صدمه دیدن اتصال رویه به زیره خواهد گردید.
سمباده کناره زیره:
توسط ماشین سمباده زن کناره زیره بعد از برش دستی پرداخت و شکل دهی می گردد.
نصب پاشنه: پاشنه های برش خورده توسط میخ نصب می گردد.
سمباده اولیه پاشنه: برای فرم دهی عمل سمباده زنی پاشنه انجام می گیرد.
پرداخت نهایی: در این مرحله کناره پاشنه و زیره توسط سمباده نرم پرداخت می شود.
واکس زنی و عملیات تکمیلی:
در این مرحله عمل فرم دهی لبه های زیره و واکس رویه کفش انجام می گیرد.
نصب کُلچه: در قسمت پاشنه از طرف داخل کفش یک قطعه چرم استری به نام ” کلچه ” قرار می گیرد.
کنترل و جفت کردن کفش : پس از انجام کنترل نهایی و رفع عیوب کفش ها جفت شده برای بسته بندی آماده می گردند.
بسته بندی کفش های تولیدی کفش ابتدا در یک کیسه پلاستیکی
و سپس در جعبه مقوایی مخصوص کفش قرار گرفته نهایتاً هر ۱۲ عدد از جعبه های
کفش در تولیدی کفش کنار هم قرار گرفته توسط تسمه بسته بندی نهایی انجام می گیرد.
لینک های مرتبط :
تولیدی کفش , کفش عمده , تولیدی کفش زنانه , تولیدی , کفش , تولیدی کفش زنانه ارزان قیمت , تولیدی کفش ارزان قیمت , تولیدی کفش تهران , تولیدی کفش تبریز , تولیدی کفش اسپرت , تولیدی کفش مشهد , تولیدی کفش مردانه تهران , ادرس تولیدی کفش در تهران