تولیدی کیف
با سلام خدمت همه همکاران و همراهان همیشگی تولیدی کیف
شناخت گروه هدف به نقل از تولیدی کیف گوهری
مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟
کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر است؟
میانگین تحصیلاتشان چطور؟
هرچه اطلاعات شما درباره مشتری ها یا گروه هدفتان دقیق تر باشد، مشتری هایتان را بهتر
می توانید انتخاب کنید.
آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن، کافی است یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید.
واقعیت این است که هیچکدام از مشتریها به شما،و یا اجناس شما اهمیتی نمی دهند
آنها فقط نگاه می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند.
تفاوت هایی که شما ایجاد میکنید
چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی آنها ایجاد کنید؟
مثلاً اگر یک مشتری می رود سراغ بیمه، هیچ علتی ندارد جز اینکه می خواهد احساس امنیت داشته باشد
و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی، یعنی بهبود زندگی.
پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول شما چیست.
شناخت مشتری از شما
مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملاً شناخته اید
و توانسته اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین های موجود در بازار است.
باید مدام این سوال را از خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد
و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این حقیقت مهم ببندید،
به یقین هیچ گاه یک تولیدی کیف موفق یا کیف فروشی موفق نخواهید شد
ارجاع، مهمترین کلید فروش
ارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید
و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟
کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن به بعد، همیشه موقع خرید،
به فروشنده شک کنید. این اتفاق برای همه مشتریان- دست کم یک بار- افتاده
و بنابراین آنها همیشه شکاکند، چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا.
شما باید به مشتری اطمینان بدهید تا این ترس و شک او از بین برود. بنابراین، نحوه صحبت کردن شما و خوش قول بودنتان مهم می شود
و همین طور سایر ویژگی هایی که در واقع، ملاک قضاوت مشتری درباره شخصیت و میزان صداقت شماست.
انرژی گذاشتن در جای درست
در یک سفر به یکی از رستورانهای ….. رفتم و دیدم حسابی شلوغ است.
درباره آن رستوران سوال کردم و به من گفتند که اینجا همیشه همین طور است و همه آن را به دوستان و آشنایانشان معرفی می کنند.
این یعنی عملکرد درست. شما اگر برای مشتری اولتان خوب وقت و انرژی بگذارید،
برای مشتری بعدی که یک مشتری ارجاعی است، کافی است یک دهم مشتری قبلی، انرژی بگذارید.
از تجربیات بسیار ارزشمند تولیدی کیف نکته ذکر شده در سطره پایین است
پاسخگویی درست به مشتری
قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری، یک مهارت موثر در بحث فروش است.
هر چه مشتری بیشتر از شما سؤال کند، باید با علاقه بیشتری به او جواب بدهید،
چون این سؤال نشانه آن است که مشتری از کیف های تولیدی کیف شما یا کیف های مغازه شما شما خوشش آمده.
موقع پاسخ گویی حق ندارید عصبانی شوید.
اگر مشتری سوال کرد و شما خودتان را از بحث کنار کشیدید،
باخته اید، باید پیشاپیش سوال های مشتریانتان را پیش بینی کنید و برای هر کدام، جواب مناسبی تدارک ببینید.
تولیدی کیف :
روش ارتباطی با مشتری
مشتری از شما خرید نمی کند، مگر اینکه احساس کند شما به او اهمیت می دهید.
اینکه مشتری در صحبت با شما احساس امنیت کند، بسیار مهم است
صحبت شما با مشتری، باید ترس و شک او را از بین ببرد.
پس ارتباط بعد از فروشتان را با هیچ کدام از مشتری ها قطع نکنید،
چون این ارتباط باعث ارجاع مشتریان بعدی می شود.
برای یکتولیدی کیف موفق یا تک فروشی های موفق در تمامی اصناف
فروش صرفاً شروع یک ارتباط است، نه پایان یک ارتباط. محصولات مهم نیستند،
ارتباط مهم است. پس روی رابطه تمرکز کنید.
تکنیک های فروش از زبان تولیدی کیف گوهری
نهایی سازی فروش، بخش پایانی و مهم فروش است،
یعنی وقتی مشتری آماده خریدن شده، نباید بگذارید کار به جایی بکشد که او بگوید بسیار خوب،
حالا می روم و فکر می کنم ( قابل توجه همکاران تک فروش ما , در نود درصد موارد عامل فروش پایین خوده ماییم !!!! )و. . . باید طوری رفتار کنید
که مشتری در همان لحظه به تصمیم برسد. عملکرد شما در آن لحظه، بسیار مهم است.
نهایی سازی فروش، تکنیک های بسیاری دارد که برخی از آنها را برای شما می گویم.
پس تا مطلب بعدی همراه ما باشید
تولیدی کیف گوهری
پاینده و شاد باشید